Viimeinen haastekortti vähään aikaan. Intohimona sain leimattua uusimman kokoelman leimasimella muutaman kuvan (kiitos lainasta!). Kun sitten hokasin, että Magnolia Down Under haasteblogissa oli mukavan tuntuinen haaste, päätin osallistua haasteeseen. Tehtävänä oli, että tekele ei saa olla neliö tai suorakaide. Minulla on jo kauan ollut mielessä kokeilla leikata saksilla erilaisia korttipohjia.
This Magnolia stamp is from the newest collection. When I saw this challenge I decided that I have to make a card. I have for a long time had in mind that I would like to try to cut different card shapes with scissors.

This Magnolia stamp is from the newest collection. When I saw this challenge I decided that I have to make a card. I have for a long time had in mind that I would like to try to cut different card shapes with scissors.

Saksilla leikkaaminen onnistuu ihan hyvin. Tarkkana pitää tottakai olla mutta kyllä se onnistuu. Tottakait jälki ei ole niin tasainen kun stanssilla leikatut pohjat. Minua tällainen epätasaisuus ei haittaa. Tämän mallin löysin LOTVn sivuilta. Kuvan väritin ProMarkereilla ja Polychromos kynillä. Paperit ovat Graohic45 kokoelmasta Baby & Bride.
When I found this template on LOTVs blog I knew that now it's the time to try. The card became ok. Shure it's not as good as you get when you use a stencil but it's ok. I colored the image with ProMarker and Polychromos pens. The papers are from Graphic45 collection Baby & Bride.
When I found this template on LOTVs blog I knew that now it's the time to try. The card became ok. Shure it's not as good as you get when you use a stencil but it's ok. I colored the image with ProMarker and Polychromos pens. The papers are from Graphic45 collection Baby & Bride.
Perhoset on leikattu MS perhosleikkurilla ja ne koristelin taas tuolla ihku ihanalla Glamour Dustilla. Rypytetty nauha on Maijulta saatu ja siihen sopiva helminauha tuli sattumalta ostettua Intohimona tapahtumasta. Helminauhan osto ei ollut sattuma vaan se, että se oli juuri saman värinen kun Maijulta saatu nauha. Ruusut ja kiekura koriste on irrotettu vanhasta kortista. Hyvin onnistui kun oli tarpeeksi varovain. Kortti meni roskiin mutta koristeet uusiokäyttöön.
The butterflies are made with a MS a punch and I decorated them with the lovely Glamour Dust. The roses and the swirl decoration is from a old card. The card was so awful so I decided to throw it away. Before doing it I toke all the materials I could for further use.
Thank's for visiting this blog


4 kommenttia:
Voi miten ihanaisen kaunis:-) Pitääkin kokella tuollaista korttipohjaa, on niin hienon mallinen!
Aivan mielettömän kaunis. Upeita yksityiskohtia ja ihanan lämmin tunnelma kortissasi.
WOW Your card is spectacular!! I love the shape and I really love your pearl swirls and butterflies. Thanks so much for playing along this week at MDUC
Hugs
Karen
xxxx
Oh it is a such a gorgeous card, Carola and I love the shape. So fancy and elegant. Tilda is gorgeous and I love the beautiful flowers and pearl flourishes! Gorgeous details! Thanks so much for joining us at Magnolia Down Under Challenge!
Hugs,t
Lähetä kommentti