7.3.2011

Lili of the Valley Challenge 86

Taas uusi haastekortti. Olen kuten ehkä olette huomanneet viime aikoin hurahtanut tekemään haastekortteja. Kun osallistuu haasteeseen tulee samalla tehtyä varastoon kortteja. Tällä kertaa päätin osallistua LOTVn haasteeseen Bev'in kivan mallin takia. 

I have lately been very activ in making cards for different challeges. This time I decided to join into LOTVs challenge 86 where Bev have made a lovely sketch.


Olen ihaillut näitä LOTVn leimoja jo pitkään. Ensimmäinen leimasin johon n. vuosi sitten silmäni iskin on juuri se leimasin, jolla korttini tein. Hankin tämän leimasimen lisäksi muutaman muun leimasimen ja veikkaan, että jatkoa seuraa.

I have for nearly a year admired LOTVs stamps. The first stamp that I saw was just the same one I used in this card.

Leimakuvan väritin ProMarker ja Polychromos kynillä. Paperit ovat DCWVn Nanna's Nursery Baby Girl kokoelmasta. Kukat on leikattu Creatinen Daisy leikkurilla.

I colored the image with ProMarkers and Polychromos pens. The papers are from DCWV Nanna's Nursery Baby Girl collection. The flowers are punches with Creatine's Daisy punch.

Tarkkaavainen katsoja huomaa, että kukat kimaltelevat kauniisti. Koristelin kukat 3D Crystal Glacella ja päälle sirottelin DecoArtin Glamour Dust. Tuota Dustia tuli Intohimona Maijun vinkistä ostettua. Hyvä ostos onkin. Tulee varmasti käytettyä purkki nopeasti loppuun.

If you look closely on the flowers you see that they sparkle nicely. I did first decorate the flowers with 3D Crystal Glace and then sprinkled DecoArt Glamour Dust on the glace. I bought the the Dust from a fair and I must say that I don't think that the Dust will last a long time. That is how lovely it's sparkle.



Thank's for visiting this blog
post signature

1 kommentti:

CraftyC kirjoitti...

This is a beautiful card and a great take on this weeks sketch. Thanks for taking part in this weeks LOTV Challenge!
Clairexx